Ruuki Romania, filiala locala a producatorului finlandez de materiale de constructii metalice, isi propune in primul an de la inceperea productiei de panouri termoizolante o cota de piata de 7%, ceea ce ar putea asigura companiei vanzari de 10 mil. euro.
Potrivit estimarilor Ruukki, piata de profil a fost evaluata anul trecut la 134 mil. euro, la un volum de 7,9 mil. mp, astfel ca 7% din piata ar putea insemna in jur de 10 mil. euro. Compania nu a precizat insa cota de piata detinuta in prezent pe acest segment. Pe piata locala de panouri sandwich mai activeaza companii ca Arcelor Mittal Construction, Coilprofil, Isobau sau Plastsistem.
"Pentru acest an ne propunem o cota de piata de 7% pe panouri termoizolante, de 10% pe cea de structuri metalice si de 9% pe cea de profiluri, respectiv tigla metalica", a declarat Madalina Dumitru, director de marketing al Ruukki Romania si Bulgaria.
Compania este prezenta in Romania pe cele trei piete, toate cele trei sectii de productie aflandu-se la fabrica de la Bolintin Deal, din judetul Giurgiu, construita de la zero in urma unei investitii de 35 mil. euro.
Sectia de panouri termoizolnate are o capacitate de productie de aproximativ 1,8 mil. mp pe an. Centrul va deservi atat piata locala, cat si alte cinci piete din regiune, precum Serbia, Bulgaria, Cehia, Ungaria sau Slovacia.
Pentru 2009 compania a estimat o crestere a afacerilor cuprinsa intre 20 si 30%, la jumatate fata de ritmul de crestere inregistrat in 2008, cand afacerile companiei au avansat cu 58% comparativ cu anul precedent, la 33,2 mil. euro. In primul trimestru al acestui an afacerile companiei au urcat cu 26% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Ruuki Romania, filiala locala a producatorului finlandez de materiale de constructii metalice, isi propune in primul an de la inceperea productiei de panouri termoizola