Ultima tendinta in materie de usi de interior sunt peisajele sau portretele incrustate cu diamante, precum si usile din piele ecologica, si asta in special din dorinta clientilor de asi personaliza din ce in ce mai mult interiorul locuintelor. Nu sunt uitate nici usile din sticla cu insertii de aluminiu sau cele blindate.
Pinum Doors&Windows, companie specializata in productia de usi de lemn si ferestre si parte a grupului italian Nusco, a deschis recent primul shoowroom din Capitala, investitia ridicanduse la aproximativ 150.000 de euro.
In cadrul showroomului sunt expuse cele mai reprezentative modele produse in Romania si in Italia, incluzand atat liniile clasice Elite si Innova, cat si noile modele din categoria Fashion, lansate la inceputul acestui an, respectiv liniile Diamonds si Leather.
Pe langa aceste trei linii de productie, Pinum mai are in portofoliu alte trei, linia Modo, care cuprinde usi personalizate, linia Chrystal, care cuprinde usi batante, din sticla cu tocuri din aluminiu si linia Slidy, cu usi glisante.
„Noul showroom a costat compania in jur de 150.000 de euro si este rezultatul noii strategii de rebranding a Nusco in Romania. Intentionam sa mai deschidem alte doua locatii, tot in Bucuresti, valoarea acestor investitii ridicanduse tot la aproximativ 150.000 de euro. Ne dorim sa ne axam in special pe liniile noastre premium, insa speram sa vindem si din liniile noastre exclusiviste, Diamonds si Leather", a declarat Michele Nusco, CEO al companiei Pinum Doors&Windows.
Parte a strategiei de rebranding a companiei este si noua campanie publicitara a Pinum, care pe langa spotul TV presupune si lansarea noului site pinum.ro si a unui nou catalog de produse. Potrivit lui Nusco, valoarea campaniei publicitare se ridica la aproximativ 350.000 de euro.
Compania a vandut anul trecut 44.000 de usi, in valoare de