Directorul Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca, pentru un eventual parteneriat pe segmentul de motoare de cautare, ar fi nevoie de un partener cu "tone de bani", adaugand ca a "discutat putin" cu Microsoft.
Recent, cele doua companii au purtat negocieri despre diverse forme de colaborare, ce prevedeau ca Microsoft sa gestioneze publicitatea pe motorul de cautare al Yahoo, iar aceasta din urma sa publice reclame pe site-urile Microsoft, relateaza Reuters.
In cadrul conferintei All Things Digital, Bartz a spus ca un eventual partner ar trebuie sa respecte criteriile impuse de Yahoo.
"Ar trebui sa aiba o tona de bani, tehnologia buna, sa ne furnizeze datele necesare si asa mai departe. Este foarte simplu", a spus Bartz (foto).
Yahoo este pe locul doi in topul motoarelor de cautare, in urma Google, care detine aproximativ 64 de procente din piata din SUA, potrivit comScore. Pe locul trei se afla motorul de la Microsoft, Live Search.
Yahoo a incheiat primul trimestru din acest an cu venituri de 118 milioane de dolari, in timp ce vanzarile sale anuale au scazut cu 13 procente, la 1,58 de miliarde de dolari.
Directorul Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca, pentru un eventual parteneriat pe segmentul de motoare de cautare, ar fi nevoie de un partener cu "tone de bani", adaugand ca a "discutat putin" cu Microsoft.
Recent, cele doua companii au purtat negocieri despre diverse forme de colaborare, ce prevedeau ca Microsoft sa gestioneze publicitatea pe motorul de cautare al Yahoo, iar aceasta din urma sa publice reclame pe site-urile Microsoft, relateaza Reuters.
In cadrul conferintei All Things Digital, Bartz a spus ca un eventual partner ar trebuie sa respecte criteriile impuse de Yahoo.
"Ar trebui sa aiba o tona de bani, tehnologia buna, sa ne furnizeze datele necesar