Ana Iorga, Managing Partner al Lemon Studio, a afiliat agenţia sa la o reţea internaţională. Şefa agenţiei stă pe scaunul cu spătar şi gesticulează mult. Întregul sediu al agenţiei de publicitate Lemon Studio, care se află într-o casă veche, are mobilier autentic. În sala de conferinţe, o bibliotecă veche din lemn masiv stă lipită de perete. În centru se află o masă lungă de peste doi metri, acoperită cu o faţă din catifea. A păstrat până şi candelabrul imens, impunător.
După cum spune şi numele, Lemon (lămâie), invitaţii agenţiei sunt serviţi cu limonadă. În 2007, Ana s-a angajat la Lemon Studio pe funcţia de Client Service, iar la începutul anului 2008 a preluat conducerea agenţiei şi a cumpărat jumătate din firmă.
Străinii, impresionaţi de România
De curând, agenţia Lemon Studio s-a afiliat reţelei Transworld Advertising Agency Network (TAAN). „Am vrut să intru într-o reţea de agenţii pentru că am vrut să învăţ din experienţa altora“, povesteşte Ana Iorga.
După ceva timp, a fost invitată la una dintre cele patru întâlniri ale şefilor agenţiilor din întreaga reţea, care a avut loc la Copenhaga. Lemon împreună cu alte două agenţii europene au mers la întâlnire, la începutul lunii mai, unde au încercat să convingă pe toţi cei 48 de membri că merită să intre în reţea.
„Am participat împreună cu o colegă şi amândouă am fost foarte stresate pentru că ne gândeam că venim din România şi nimeni nu o să dea doi bani pe noi“. Îna-intea prezentării, Ana le-a arătat un filmuleţ despre România, realizat de Ministerul Turismului cu câţiva ani în urmă.
„Au fost atât de impresionaţi de prezentarea ţării şi de ceea ce am făcut noi încât au decis ca întâlnirea de anul viitor să se ţină la Bucureşti“, povesteşte ea cu mândrie.
Pentru lemon,criza se îndepărtează
Prezent