Agentiile Brands & Bears, Leo Burnett & Target, GMP Advertising, Next Advertising, Papaya Advertising, Scala JWT, Lowe & Partners, CAP, Unilever, Graffiti BBDO, Propaganda, Publicis, Grey Romania, Odyssey Communication şi Proximity sunt premianţii celei de-a sasea ediţii a festivalului de publicitate Effie Romania. Cea mai de succes agenţie a acestei ediţii a fost Papaya Advertising, care, la prima participare în competiţie, a obţinut şase premii, inclusiv trofe
Următoarea clasată în topul agentiilor, Leo Burnett & Target, a câştigat patru trofee, iar agenţiile de publicitate Graffiti BBDO şi Next Advertising, câte trei.
Vodafone câştigă Gold EFFIE
Scala JWT, Proximity si Brands & Bears, aflate şi ele pentru prima oară în rândul participanţilor Effie, au obţinut Bronze Effie (campania “Campus – New Variants Launch”, categoria Non-alcoholic Beverages), Gold Effie (campania “The suitcase”, brand Vodafone, categoria Promotions Non-FMCG Services), respectiv Silver Effie (“Redd’s Launch Campaign”, secţiunea specială New Product or Service Introduction). Referindu-se la situaţia festivalului din acest an, Mihail Vartosu, preşedintele Juriului Effie 2009, a spus că este o ediţie normală într-o ţară în criză. "Industria de marketing şi comunicare îşi demonstrează. Premiile EFFIE reprezintă un eveniment unde întreaga industrie de advertising se întâlneşte într-un punct comun: cel al eficienţei în materie de rezultate. "La ediţia din acest an, festivalul a reunit peste 60 de agenţii de publicitate, oameni de cercetare şi clienţi de publicitate pentru a celebra eficienta colaborării, tradusă în cifrele de vânzare", au spus organizatorii festivalului. Practic,
EFFIE confirmă pasiunea industriei în a identifica şi premia "comunicarea ce funcţionează", a completat Narcis Horhoianu, preşedintele Comitetului Effie 2009.
Festi