Tiffany & Co., cel de-al doilea mare retail de bijuterii de lux din lume, a anunţat o scădere cu 62% a profitului în primul trimestru al anului, pe fondul scăderii vânzărilor în contextul recesiunii. Astfel, câştigul net înregistrat de retailerul american a scăzut la 24,3 milioane de dolari, de la 64,4 milioane de dolari, în perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, veniturile companiei s-au diminuat cu 22%, la 523,1 milioane de dolari. Cu toate acestea, Tiffany
Tiffany & Co., cel de-al doilea mare retail de bijuterii de lux din lume, a anunţat o scădere cu 62% a profitului în primul trimestru al anului, pe fondul scăderii vânzărilor în contextul recesiunii.
Astfel, câştigul net înregistrat de retailerul american a scăzut la 24,3 milioane de dolari, de la 64,4 milioane de dolari, în perioada similară a anului trecut.
În acelaşi timp, veniturile companiei s-au diminuat cu 22%, la 523,1 milioane de dolari.
Cu toate acestea, Tiffany mizează pe realizarea de profit în acest an. "În ciuda scaderii consumului şi a recesiunii, estimăm că în acest an vom rămâne profitabili", a declarat Michael J. Kowalski, preşedinte şi CEO al companiei.
Vânzările de bijuterii de lux au scăzut în prima parte a anului ca urmare a atitudinii consumatorilor în contextul crizei economice.
În Statele Unite, Tiffany a raportat o scădere cu 31% a vânzărilor, în timp ce în Europa şi zona Asia - Pacific declinul a fost de 9% şi respectiv 8%.
Compania deţinea la finele primului trimestru 209 magazine la nivel global.
SURSA: San Francisco Chronicle