LG Electronics, unul dintre principalii jucători în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, a urcat în primul trimestru al anului pe a doua poziţie pe piaţa globală televizoare, cu o cotă de 13,3%. LG Electronics a ocupat, până în acest moment, cea de-a treia poziţie în ceea ce priveşte vânzările de televizoare, consolidând între timp vânzările în special pe segmentul de televizoare LCD premium. În primul trimestru al anului, comp
LG Electronics, unul dintre principalii jucători în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, a urcat în primul trimestru al anului pe a doua poziţie pe piaţa globală televizoare, cu o cotă de 13,3%.
LG Electronics a ocupat, până în acest moment, cea de-a treia poziţie în ceea ce priveşte vânzările de televizoare, consolidând între timp vânzările în special pe segmentul de televizoare LCD premium.
În primul trimestru al anului, compania şi-a menţinut valorile cotelor de piaţă deţinute la nivel local pe segmentul de televizoare LCD şi cu plasmă, cel mai dinamic sector din industria electronicelor de larg consum.
„Noua poziţie obţinută la nivel global ne bucură şi confirmă totodată strategia companiei de consolidare pe piaţă a brandului, pe un segment foarte important, acela al televizoarelor LCD şi cu plasmă”, a declarat Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.
Rezultatele obţinute la nivel global sunt susţinute la nivel local prin menţinerea şi îmbunătăţirea cotelor de piaţă pe categoriile de televizoare LCD şi cu plasmă. Astfel, pe segmentul de televizoare LCD, LG şi-a menţinut a doua cotă de piaţă, cu o valoare de 24% în primul trimestru din 2009, faţă de 19% în acelaşi trimestru din 2008.
În ceea ce priveşte vânzările de televizoare cu plasmă, compania a înregistrat o cotă de piaţă de 40% în prima parte a anului