Constructorul italian a lansat Delta 200 HP, model pe care l-am testat, în premieră, la Torino. Sursa: FiatSursa: FiatSursa: FiatSursa: FiatSursa: FiatSursa: FiatSursa: FiatSursa: Fiat
1 /.
În noul film „Îngeri şi demoni”, profesorul Langdon, jucat de un Tom Hanks aproape din nou fermecător, se înscrie într-o cursă contracronometru, prin Roma, pentru salvarea unor cardinali aflaţi în mâinile unui călău tocmit chiar de o faţă bisericească. În multe scene, americanul poate fi văzut deplasându- se, în mare viteză, pe străduţele aglomerate ale Cetăţii Eterne, în noua Lancia Delta 200 HP.
Spre deosebire de Langdon, care nu a condus nicio clipă frumoasa maşină, ziariştii invitaţi la evenimentul comun „avanpremiera «Îngeri şi demoni» - lansarea Lancia Delta 200 HP”, între care s-a aflat şi reprezentantul „Evenimentului zilei”, au condus-o. E drept, nu la Roma, ci la Torino, dar în condiţii de trafic real, nu într-un perimetru pregătit pentru filmare.
Cutie automată şi suspensii adaptive
Vedeta incontestabilă a celei mai puternice versiuni Lancia Delta este noul motor 1.8 Turbojet produs de „Fiat Powertrain Technologies”. Unitatea pe benzină, cu patru cilindri şi o capacitate de 1.742 cmc, dezvoltă 200 de caiputere la 5.500 rpm şi îndeplineşte normele de poluare Euro 5.
Motorul dispune de injecţie directă de combustibil şi de un sistem de supraalimentare, care asigură scăderea consumului, dar şi prezenţa unui cuplu generos, disponibil aproape instantaneu.
Inginerii Lancia au dotat Delta 200 HP cu o nouă cutie de viteze automată Sportronic, cu 6+1 rapoarte şi padele pentru selectarea treptelor montate pe volan.
O altă premieră absolută este reprezentată de sistemul de suspensii adaptive - Reactive Suspension System, dezvoltat îm preu nă cu specialistul Magneti Marelli -, care, în