A treia oară într-o săptămână, cartierul Floreasca a rămas ieri fără energie electrică. Avarie? Nu. Sun la Deranjamente 921 (“Apăsaţi tasta 1, apăsaţi 2, vă înregistrăm...”), iar o voce ţâfnoasă te informează la fel ca-n zilele trecute că “e o lucrare programată”. Nu contează că un întreg cartier, la 30 de grade Celsius, e nealimentat, că în zonă sunt magazine, dispensare, şcoli, că nu merg frigiderele, calculat A treia oară într-o săptămână, cartierul Floreasca a rămas ieri fără energie electrică. Avarie? Nu. Sun la Deranjamente 921 (“Apăsaţi tasta 1, apăsaţi 2, vă înregistrăm...”), iar o voce ţâfnoasă te informează la fel ca-n zilele trecute că “e o lucrare programată”. Nu contează că un întreg cartier, la 30 de grade Celsius, e nealimentat, că în zonă sunt magazine, dispensare, şcoli, că nu merg frigiderele, calculat
A treia oară într-o săptămână, cartierul Floreasca a rămas ieri fără energie electrică. Avarie? Nu. Sun la Deranjamente 921 (“Apăsaţi tasta 1, apăsaţi 2, vă înregistrăm...”), iar o voce ţâfnoasă te informează la fel ca-n zilele trecute că “e o lucrare programată”. Nu contează că un întreg cartier, la 30 de grade Celsius, e nealimentat, că în zonă sunt magazine, dispensare, şcoli, că nu merg frigiderele, calculatoarele, interfoanele. O operatoare te ia de tâmpit şi-ţi zice că au avertizat prin presă şi la radio. De parcă umbli cu radioul agăţat de gât, ca boul cu talanga. Îi explici că au sărit peste singura modalitate eficace şi civilizată: un simplu anunţ pe uşa blocului, cum fac cei de la Gaze. “Duceţi-vă la Gaze!”, răspunde obraznică.
ENEL are o singură grijă. Cum să mai mărească tarifele, cu acordul ANRE. Calitatea serviciilor? Ce-i aia? Şi cine să-i zgâlţâie? Primăria? OPC? Aiurea. Singurul “drept” pe care-l au abonaţii e să plătească. Pe uŞile blocurilor sunt totuŞi lipite bileţele: “Mâine, între orele ..., încasarea”. Este tupeul celo