- Se implinesc aproape doi ani de cand ati inaugurat, cu eforturi imense, Teatrul Metropolis. Sunteti multumit?
- Sunt multumit ca, intr-o perioada destul de framantata, intr-o realitate care nu prea pune pret pe cultura, s-a putut infiinta dupa revolutie un teatru. Sunt multumit, in primul rand ca actor, ca mai exista in Capitala un teatru. Ceea ce ma multumeste cu adevarat este multumirea publicului, care vine in numar din ce in ce mai mare la Teatrul Metropolis, astfel incat ne-a obligat sa jucam de luni pana duminica si sa inventam programul "Nopti in Teatru", prin care oferim doua spectacole in aceeasi seara. Mai sunt multumit si pentru ca am avut un numar mare de premiere, in jur de 16, in care joaca peste 100 de actori.
- Metropolis a fost prezentat de la bun inceput drept un "teatru al mileniului trei". Ce sa intelegem prin aceasta sintagma?
- In primul rand, este un teatru infiintat in mileniul trei. Toate cautarile noastre in acest teatru, incepand de la conditii si ajungand la subiectele spectacolelor, care sunt contemporane cu toate ca texte ca Visul unei nopti de vara, Azilul de noapte, Hamlet, A murit Tarelkin sunt clasice. Din punctul de vedere al repertoriului, dar si al conditiilor in care spectatorul este primit la Teatrul Metropolis, acesta este un teatru al mileniului trei.
- Care au fost cele mai mari succese?
- Cel mai mare succes este ca un loc unde, acum doi ani de zile, nu stia nimeni sa ajunga acum este un lacas de cultura in care se joaca spectacole cu casa inchisa. In doi ani de zile a devenit un spatiu extrem de vizitat si de iubit, iar acesta este un mare succes.
- Stagiunea 2007-2008 a fost a dramaturgiei contemporane; 2008-2009 este a textelor clasice in viziune moderna. Va propuneti o anume directie in fie