Inaugurarea unitatii marcheaza lansarea unui format mai mic de magazin Mr. Bricolage la nivel local, existent deja pe piata din Franta.
Reteaua, operata la nivel local prin franciza de catre compania Brico Expert, avea operationale la inceputul anului doua magazine cu o suprafata medie de 6.000 de metri patrati. Anul trecut, cele doua unitati au avut vanzari de 20,5 mil. euro. Reprezentantii companiei nu au precizat valoarea investitiei in magazinul din Pantelimon, insa au mentionat ca acesta este situat intr-un spatiu inchiriat. Ei au mai spus ca analizeaza posibilitatea de a deschide mai multe magazine de format mic. Planurile Mr. Bricolage pentru acest an prevad deschiderea altor doua unitati, in orasele Iasi si Buzau, prin investitii totale de 14 mil. euro.
Planurile anuntate de Mr. Bricolage pe termen lung in 2006, la inaugurarea primei unitati a retelei, vizeaza deschiderea a 30 de magazine in orasele cu peste 150.000 de locuitori, prin investitii totale de aproximativ 220 mil. euro. In 2006, compania avea planificate cinci deschideri de magazine pentru perioada 2007-2008, insa pana acum a finalizat doar trei proiecte in locatii noi.
La nivel local, cei mai mari competitori ai Mr. Bricolage sunt retelele internationale Praktiker, Bricostore si BauMax.
Inaugurarea unitatii marcheaza lansarea unui format mai mic de magazin Mr. Bricolage la nivel local, existent deja pe piata din Franta.
Reteaua, operata la nivel local prin franciza de catre compania Brico Expert, avea operationale la inceputul anului doua magazine cu o suprafata medie de 6.000 de metri patrati. Anul trecut, cele doua unitati au avut vanzari de 20,5 mil. euro. Reprezentantii companiei nu au precizat valoarea investitiei in magazinul din Pantelimon, insa au mentionat ca acesta este situat intr-un spatiu inchiriat. Ei au mai spus ca analizeaza posibilitatea