Libertatea vă prezintă unele dintre cele mai spectaculoase accidente din sporturile cu motor, care, din fericire, nu s-au soldat cu victime.Vitezele ameţitoare, curbele strânse, bolizii de aproape 1.000 de cai putere şi traseele ideale, calculate la centimetru, din Formula 1 şi din cursele de raliu necesită atenţia piloţilor pe parcursul întregii competiţii. Atunci când dorinţa de victorie este dusă la extrem, când adrenalina pune stăpânire pe piloţi sa Libertatea vă prezintă unele dintre cele mai spectaculoase accidente din sporturile cu motor, care, din fericire, nu s-au soldat cu victime.Vitezele ameţitoare, curbele strânse, bolizii de aproape 1.000 de cai putere şi traseele ideale, calculate la centimetru, din Formula 1 şi din cursele de raliu necesită atenţia piloţilor pe parcursul întregii competiţii. Atunci când dorinţa de victorie este dusă la extrem, când adrenalina pune stăpânire pe piloţi sa
Libertatea vă prezintă unele dintre cele mai spectaculoase accidente din sporturile cu motor, care, din fericire, nu s-au soldat cu victime.
Vitezele ameţitoare, curbele strânse, bolizii de aproape 1.000 de cai putere şi traseele ideale, calculate la centimetru, din Formula 1 şi din cursele de raliu necesită atenţia piloţilor pe parcursul întregii competiţii. Atunci când dorinţa de victorie este dusă la extrem, când adrenalina pune stăpânire pe piloţi sau când o clipă de neatenţie îşi face loc, sănătatea şi chiar viaţa concurenţilor sunt puse în balanţă. Accidentele reprezintă o parte a reţetei care atrage atât de mulţi spectatori la circuite şi sunt sarea şi piperul curselor auto.
2002 Formula 1, Australia
Starturile de cursă sunt principalele furnizoare de accidente în sporturile cu motor. Pe 3 martie 2002, pilotul german al celor de la Williams, Ralf Schumacher, “şi-a luat zborul” după ce l-a acroşat pe brazilianul d