Lucrarile, incepute in urma cu citeva zile, se desfasoara intr-un ritm alert. Zeci de locuri de parcare noi vor fi create, iar pe drumul european se va putea circula pe patru benzi, fara ca autovehiculele din trafic sa mai intilneasca, pe drum, masini parcate. Trotuarele de pe ambele laterale ale drumului european vor pierde 1,5 metri din latime in unele zone centrale, iar in zona "Altex" spatiile verzi se vor intinde pe suprafete mai mari. In urma cu mai bine de o saptamina, in centrul orasului au inceput lucrarile pentru modernizarea si reamenajarea zonei ce include strazile Titulescu, Rahovei, Roman Musat si 1 Decembrie, care vor alcatui, apoi, noul bulevard "Roman Musat". Vineri, directorul tehnic al Primariei Roman, Dan Felician Ionita, s-a deplasat in zona Roman Musat pentru a stabili ce solutii se vor aplica astfel incit circulatia pe drumul european sa se poata desfasura pe patru benzi, in conditiile in care se vor crea aici si noi locuri de parcare. "Trebuie sa avem in vedere mai multe aspecte, in acest proces de reamenajare a zonei. In primul rind, trebuie sa tinem cont de regula ca, pe un drum european, nu ai voie sa parchezi. Pe de alta parte, traseul european trebuie sa aiba doua benzi de circulatie pe fiecare sens, nu una, asa cum are in prezent in aceasta zona. O banda trebuie sa aiba latimea de trei metri sau de 3,5 metri - in cazul in care trebuie sa permita si trafic greu. Cum in Roman, pe acest drum, traficul greu este rar si ocazional, putem dimensiona o banda la trei metri latime, deci trebuie sa avem carosabil cu latimea totala de 12 metri. Parcarile laterale amenajate conform standardelor actuale trebuie sa aiba 2,5 metri. Avind in vedere ca vor exista parcari laterale pe ambele parti ale drumului european si ca trebuie sa avem patru benzi de circulatie cu latimea de cite 3 metri, va trebui sa redimensionam trotuarele. Latimea trotuarelor va fi