În perioada 7-21 mai, 16 persoane private de libertate din clasele a VII-a şi a VIII-a au susţinut tezele cu subiect unic la limba şi literatura română, matematică şi geografie sau istorie. În baza protocolului de cooperare încheiat între Penitenciarul Brăila şi Inspectoratul Şcolar Judeţean, 6 cadre didactice de la Şcoala Generală nr. 5 Brăila s-au deplasat la penitenciar, pentru a desfăşura activităţi specifice claselor V-VIII frecvenţă redusă.
La începutul anului şcolar 2008 - 2009, Serviciul de Educaţie şi Asistenţă Psihosocială din cadrul Penitenciarului Brăila a selecţionat un număr de 36 de persoane private de libertate care îndeplineau condiţiile prevăzute de lege pentru a urma cursurile cu frecvenţă redusă, clasele V - VIII.
"Adaptarea şcolară şi pe această cale integrarea socială sunt în măsură să prevină comportamentele deviante, vizând din interior actele de pre şi delincvenţă. Şcolarizarea organizată şi desfăşurată în penitenciar constituie o componentă principală a normalizării şi încurajează independenţa şi responsabilitatea persoanelor private de libertate", a precizat purtătorul de cuvânt al Penitenciarului Brăila, subcomisar Simona Cioară. În perioada 7-21 mai, 16 persoane private de libertate din clasele a VII-a şi a VIII-a au susţinut tezele cu subiect unic la limba şi literatura română, matematică şi geografie sau istorie. În baza protocolului de cooperare încheiat între Penitenciarul Brăila şi Inspectoratul Şcolar Judeţean, 6 cadre didactice de la Şcoala Generală nr. 5 Brăila s-au deplasat la penitenciar, pentru a desfăşura activităţi specifice claselor V-VIII frecvenţă redusă.
La începutul anului şcolar 2008 - 2009, Serviciul de Educaţie şi Asistenţă Psihosocială din cadrul Penitenciarului Brăila a selecţionat un număr de 36 de persoane private de libertate care îndeplineau condiţiile prevăzute de lege pe