Sexul si reclamele au devenit un tandem de succes inca de cand publicitatea si-a facut loc in vietile noastre.
Imaginile care fac trimitere catre sex au fost folosite de-a lungul vremii pentru a vinde absolut orice, demonstrand ca sexul este cel mai bun prieten al vanzatorului, indiferent de specialitatea acestuia.
Inventorspot.coma adunat cateva dovezi in acest sens, reclame la diferite produse care, de obicei, nu au nicio legatura cu sexul, dar care vand produsul, gratie trimiterilor catre sex.
Lenjerie
Din multitudinea produselor vandute gratie trimiterilor catre sex, in acest caz chiar exista o legatura. Ca doar producatorul, Victoria's Secret, n-ar fi putut insista pe caldura degajata de produsele sale...
Aspirator
Desi cu greu cineva si-ar putea da seama care este produsul caruia i se face reclama, acesta este zarit la un moment dat, fugar: aspiratorul. Din nou implicatiile sexuale primeaza.
Hartie igienica
Desi ar fi existat cateva alte posibilitati de a face reclama la hartia igienica, producatorul Renova a optat tot pentru o scena plina de sexualitate.
Masini Volvo
Nici reclamele la masini n-au scapat de implicatii sexuale, desi, in acest caz, automobilul pare sa aiba ca public tinta femeile. Sloganul folosit de Volvo: "We Are Just As Excited As You Are".
Cafea
Care e legatura intre cafea si sex? Niciuna, dar asta nu i-a oprit pe cei de la Lavazza sa se foloseasca de sex pentru a-si vinde produsul. Sau, poate, au vrut sa sugereze ca produsul da halucinatii cu tenta sexuala?
Gel de dus barbatesc
Cand publicul tinta este format din barbati, e clar ca in spot va aparea o femeie. Murdara. Care se cere spalata. Cu gel de baie Lynx, bi