Bechtel, constructorul autostrăzii Transilvania, mai are nevoie de circa 250 de milioane de euro pentru a finaliza tronsonul Câmpia Turzii-Gilău, până în prezent fiind asfaltaţi 18 kilometri, a declarat, duminică, purtătorul de cuvânt al companiei, Bogdan Sgârcitu. "Pentru a termina tronsonul 2B Câmpia Turzii-Gilău mai avem nevoie de 250 de milioane de euro, şi de asemenea mai sunt de expropriat terenuri de la km 0 la km 10 şi de mutat 21 de utilităţi, din care 7 le vom muta no
Bechtel, constructorul autostrăzii Transilvania, mai are nevoie de circa 250 de milioane de euro pentru a finaliza tronsonul Câmpia Turzii-Gilău, până în prezent fiind asfaltaţi 18 kilometri, a declarat, duminică, purtătorul de cuvânt al companiei, Bogdan Sgârcitu.
"Pentru a termina tronsonul 2B Câmpia Turzii-Gilău mai avem nevoie de 250 de milioane de euro, şi de asemenea mai sunt de expropriat terenuri de la km 0 la km 10 şi de mutat 21 de utilităţi, din care 7 le vom muta noi", a spus Sgârcitu. Potrivit acestuia, pe tronsonul Câmpia Turzii-Gilău sunt pregătiţi pentru asfaltare 12 kilometri, alţi şase kilometri de poduri sunt în diverse stadii de execuţie şi încă şase kilometri se află la nivel de terasament.
Compania americană mai are de încasat de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) 13,5 milioane de euro, reprezentând factura lunii martie, care a avut scadenţa la 26 mai.
El a menţionat că din cauza reducerii contribuţiei la asigurările sociale, preţul unitar a scăzut şi astfel că din 2006 până în prezent Bechtel a încasat mai puţin cu patru milioane de euro.
Potrivit protocolului încheiat în februarie între Ministerul Transporturilor şi Bechtel, compania americană s-a angajat să finalizeze în acest an 42 de kilometri din tronsonul Câmpia Turzii-Gilău şi viaductul de pe tronsonul Suplacu de Barcău-Borş.
Accesul î