După ce în ultimii patru ani a dublat afacerile în regiune, preşedintele diviziei Unilever a acceptat o nouă misiune: să găsească noi oportunităţi de creştere a businessului. Noua funcţie acceptată de Alexandra Gătej este de business development director pentru centrul şi estul Europei. Înainte de preluarea noilor atribuţii, îşi evaluează reuşitele şi ezitările. „Sunt foarte mulţumită de rezultatele mandatului pe care l-am avut“, mărturiseşte ea. Deşi m
După ce în ultimii patru ani a dublat afacerile în regiune, preşedintele diviziei Unilever a acceptat o nouă misiune: să găsească noi oportunităţi de creştere a businessului.
Noua funcţie acceptată de Alexandra Gătej este de business development director pentru centrul şi estul Europei. Înainte de preluarea noilor atribuţii, îşi evaluează reuşitele şi ezitările.
„Sunt foarte mulţumită de rezultatele mandatului pe care l-am avut“, mărturiseşte ea. Deşi misiunea pe care o are de acum înainte ar fi împovărătoare pentru mulţi, ea vorbeşte relaxat despre noile provocări: „Cu cât lucrurile sunt mai grele, cu atât îmi plac mai mult“. Şi spune tranşant că nu o sperie nimic. „Eu ştiu să construiesc businessuri, branduri şi, sper, oameni. Pe mine asta mă pasionează. Dacă ne uităm la rezultatele mandatului meu, businessul aproape că s-a dublat, am făcut achiziţii (precum cea a îngheţatei Napoca, dar şi a unei mărci de margarină în Serbia), am contribuit la setarea unui cadru logistic modern, european, prin proiectul relocării producţiei pe platforma de la Ploieşti, am dus lupte interesante şi foarte bune pentru obţinerea primei poziţii în anumite categorii strategice, am pus bazele celui de-al treilea pilon strategic al companiei: îngheţata“.
Sună frumos, dar nu înseamnă că nu ar fi făcut unele lucruri într-un mod diferit. „Fundamental şi structural, nu aş face lucrurile altfel, pentru că, dacă ne uită