Antreprenorul care a realizat doua exit-uri de peste 120 mil. euro din afacerile pe care le-a dezvoltat spune ca secretul sau a constat in faptul ca in fiecare business nou a atras cel putin un partener caruia i-a oferit pana la 20% din afacere. "Ii fac partenerii mei ca sa simta ca muncesc pentru propria lor firma", spune Valvis.
Privind in urma la afacerile pe care le-a dezvoltat in ultimii 15 ani, Jean Valvis, 54 de ani, spune ca principala diferenta intre modul in care fac-ea afaceri la inceput si cum le realizeaza acum este faptul ca a invatat ca este obligat sa delege, si chiar a reusit sa faca acest lucru. Cu toate acestea, pentru Jean Valvis exista in continuare domenii pe care prefera sa le suprevegheze personal: marketingul, analiza de costuri si platforma comunicationala. Acesta este si motivul pentru care in toate afacerile pe care le-a construit, Valvis nu a avut director de marketing.
"Primele minute ale zilei sunt pentru mine cele mai valoroase, fiindca in tot restul zilei sunt un bun executant a ceea ce gandesc dimineata. Atunci sunt cel mai creativ, de aceea dimineata sunt mult mai tehnic si mai orientat spre a rezolva problemele care tin de partea financiara, iar dupa-masa ma ocup mai mult de partea de PR, marketing si advertising", dezvaluie antreprenorul.
El a adaugat, de asemenea, ca odata cu experienta acumulata, sedintele de strategie au incetat a mai fi formale si s-au transformat in discutii cu prieteni. Acest lucru se intampla deoarece omul de afaceri si-a pastrat aproape, in tot acest timp, oamenii cu care a demarat Dorna Apemin. Stelian Chiforescu, fostul vicepresedinte al companiilor Dorna Apemin si Dorna Lactate, dar si Cornel Popa lucreaza impreuna cu Jean Valvis din 1994, fiind in continuare implicati in administrarea afacerilor controlate de antreprenorul de origine greaca.
Parteneri in fiecare afacere