Firmele internaţionale de consultanţă încearcă să explice ce stă în spatele afacerilor de succes, analizând şi identificând cele mai bune practici de conducere şi motivare a angajaţilor. Studiul „Best European Companies for Leaders“, realizat de firma de consultanţă în management Hay Group, conţine o serie de răspunsuri care ar putea să ajute organizaţiile şi liderii să navigheze printre valurile acestei perioade furtunoase. Participanţii la studiu provin din
Firmele internaţionale de consultanţă încearcă să explice ce stă în spatele afacerilor de succes, analizând şi identificând cele mai bune practici de conducere şi motivare a angajaţilor.
Studiul „Best European Companies for Leaders“, realizat de firma de consultanţă în management Hay Group, conţine o serie de răspunsuri care ar putea să ajute organizaţiile şi liderii să navigheze printre valurile acestei perioade furtunoase.
Participanţii la studiu provin din 23 de ţări europene, printre care şi România. Cercetarea s-a axat, în mod deosebit, pe ceea ce companiile au făcut diferit cu privire la angajaţii cu potenţial ridicat, „presupuşii viitori lideri“. Prin identificarea companiilor de top care dezvoltă un leadership de înaltă calitate, consultanţii de la Hay Group au dorit să arate şi celorlalţi întreprinzători mecanismele care pot susţine dezvoltarea profitabilă a unei afaceri, dar şi ce nu funcţionează şi ar trebui evitat.
Mai mult de trei sferturi dintre respondenţii din Europa (77%) au apreciat că nevoia de a forma lideri adevăraţi este în continuă creştere. Managerii companiilor de succes au declarat că sunt într-o permanentă căutare de noi metode pentru a schimba direcţia afacerilor şi pentru a construi un avantaj organizaţional. Ei consideră capacitatea liderilor de a executa ca fiind un element care face diferenţa între cele mai bune companii şi restul. În cadrul primelor com