Ford vrea să majoreze producţia de camionete cu peste 30% în al treilea trimestru, dar va construi mai puţine autoturisme, livrările totale pe aceste două segmente urmând să avanseze cu 10%, pentru a-şi îmbunătăţi cota de piaţă, în timp ce rivalii GM şi Chrysler se luptă cu falimentul.În al treilea trimestru, Ford vrea să producă 150.000 de autoturisme şi 310.000 de camionete, respectiv un total de 460.000 de unităţi, au afirmat oficiali ai companiei, citaţi de „Wa
Ford vrea să majoreze producţia de camionete cu peste 30% în al treilea trimestru, dar va construi mai puţine autoturisme, livrările totale pe aceste două segmente urmând să avanseze cu 10%, pentru a-şi îmbunătăţi cota de piaţă, în timp ce rivalii GM şi Chrysler se luptă cu falimentul.
În al treilea trimestru, Ford vrea să producă 150.000 de autoturisme şi 310.000 de camionete, respectiv un total de 460.000 de unităţi, au afirmat oficiali ai companiei, citaţi de „Wall Street Journal”. În aceeaşi perioadă a anului trecut, producţia s-a ridicat la 184.000 de maşini şi 234.000 de camionete, un total de 418.000 de unităţi.
Măsura ar fi prima de o asemenea amploare din ultimii 2 ani pentru Ford, singurul dintre cei trei mari producători auto din SUA care nu a primit ajutor financiar din partea guvernului.
GM va cere, azi, protecţie sub legea falimentului. Chrysler se află deja într-un stadiu avansat de reorganizate. Ambele companii vor să sisteze producţia pe aproape întreaga durată a celui de-al treilea trimestru. Diferenţele de livrări vor oferi Ford şansa de a-şi majora vânzările în prima parte a acestei veri, în timp ce GM şi Crysler se vor concentra pe problemele interne.
„Aceasta este oportunitatea, de care dai o singură dată în viaţă, să ne distanţăm de concurenţii de pe piaţa din SUA”, a declarat o sursă din Ford.
La finele lunii a