"Duminică la prânz. Liniştea se aşterne între blocurile toropite de căldură. Începe partea cea mai paşnică a săptămânii, când... Dar ce-i asta? Ţipete rup brutal pacea. Geamurile se deschid, privirile caută sursa ciudatei nelinişti. La etajul cinci, un tânăr extaziat deschide şi închide frenetic fereastra, însoţit de răcnete aviare. «Cucu! Cucu!» - strigă neîncetat ca un straniu mecanism, izbind nemilos cele două canaturi. Trecuţi de primul moment de surpriză, vecinii încep să se agite şi reacţionează în diferite moduri".
Nu sunt scene de cartier, ci demonstraţii pe viu ale unui beneficiu incontestabil: nimeni nu rezistă cât ferestrele QFort. Aşa arată prima campanie filmată cu camera ascunsă din România realizată de agenţia de publicitate Next. Şase camere surprind live reacţia oamenilor din bloc şi de pe stradă, "cu camera ascunsă, pentru că demonstraţia cea mai bună a unui beneficiu real este chiar realitatea", se arată în comunicatul de presă dat publicităţii de NextAdvertising.
În ceea ce priveşte realizarea campaniei, reprezentanţii agenţiei de publicitate consideră că "A meritat. Campania QFort de anul acesta e complet diferită de artificialul care ne poluează calupul. Luăm o pauză de la familia fericită care zâmbeşte cretin, de la gesturile exagerate care «să se identifice cu produsul», de la realitatea catifelată de studio, de la replicile inexistente care se vor «chemări la acţiune». Noi arătăm românii aşa cum sunt: sensibili, energici, dintr-o bucată." "Duminică la prânz. Liniştea se aşterne între blocurile toropite de căldură. Începe partea cea mai paşnică a săptămânii, când... Dar ce-i asta? Ţipete rup brutal pacea. Geamurile se deschid, privirile caută sursa ciudatei nelinişti. La etajul cinci, un tânăr extaziat deschide şi închide frenetic fereastra, însoţit de răcnete aviare. «Cucu! Cucu!» - strigă neîncetat ca un straniu mecanism, izbind ne