Apelurile abuzive către serviciul de apeluri urgenţă 112 a scăzut cu aproape opt procente de la începutul anului, la 77,4% în luna mai, respectiv 1,5 milioane de apeluri, după ce autorii acestor apeluri au început să fie avertizaţi prin mesaje scrise.
"Impactul campaniei este evident. La începtul anului 2008, ponderea apelurilor false se apropia de 90%, în condiţiile în care la 112 s-au primit 2,95 milioane de apeluri. După încheierea campaniei, la 20 iunie 2009, vom analiza cifrele şi vom vedea ce vom face în continuare. În principiu, ar trebui să transmitem aceste SMS-uri de avertisment celor care abuzează de 112", a declarat directorul general al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Marcel Opriş.
Apelurile abuzive către serviciul de apeluri urgenţă 112 a scăzut cu aproape opt procente de la începutul anului, la 77,4% în luna mai, respectiv 1,5 milioane de apeluri, după ce autorii acestor apeluri au început să fie avertizaţi prin mesaje scrise.
"Impactul campaniei este evident. La începtul anului 2008, ponderea apelurilor false se apropia de 90%, în condiţiile în care la 112 s-au primit 2,95 milioane de apeluri. După încheierea campaniei, la 20 iunie 2009, vom analiza cifrele şi vom vedea ce vom face în continuare. În principiu, ar trebui să transmitem aceste SMS-uri de avertisment celor care abuzează de 112", a declarat directorul general al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Marcel Opriş.