Milan Radin, directorul general al retelei germano-austriece de drogherii DM Romania, are un plan ambitios pentru urmatorii trei ani: o retea de 100 de magazine a caror investitie in deschidere este estimata la aproximativ 45 mil. euro. Pana acum, firma a deschis 15 magazine.
Radin, 36 de ani, a revenit in Romania in 2007 la conducerea operatiunilor DM, dupa aproape 20 de ani petrecuti in tari ca Austria, Franta, Bulgaria, Polonia sau Sebia. De atunci, Radin a coordonat deschiderea a 15 magazine in marile orase si merge inainte cu planul de extindere pana la 100 de unitati.
Nascut la Timisoara, Radin a plecat din Romania la varsta de 15 ani, cu putin inainte de Revolutie. "A fost dorinta de libertate, de a invata. Aveam televiziunea iugoslava si vedeam situatia din Vest, partea comerciala - masini, computere -, le-am vrut si am zis ca trebuie sa trecem dincolo sa le luam daca sunt acolo", isi aminteste Radin.
Dupa ce a terminat liceul in Austria, si-a continuat studiile universitare la Strasbourg (Franta), Plovdiv (Bulgaria), Cieszyn (Polonia) si a terminat MBA-ul Universitatii Sheffield in Grecia si Serbia. Dupa doi ani petrecuti in Statele Unite ale Americii s-a intors in Austria in 2002 ca area manager pe Europa Centrala si de Est la Raiffeisen, ocupandu-se pana in 2004 de finantare, dezvoltare si transport in departamentul de comert exterior. Urmatorul pas a fost facut in cadrul Drogerie Markt ca director executiv pe Serbia pana in 2007 cand a reusit sa convinga conducerea companiei sa intre in Romania.
"Eu personal mi-am dorit sa vin mai devreme, dar decizia a fost sa se continue cu Bosnia, Serbia si apoi cu Romania. Cred ca se putea veni fara probleme si in '99, 2000 pentru ca Estul este noul Vest, de noi depinde restul. M-am intors in Romania cu un card visa, cu un telefon si cu masina si am inceput sa creez", spune Milan Radin.