Pentru fiecare leu cheltuit pe sănătatea salariaţilor, compania câştigă trei. În România, anul acesta, doar 15% din firme au exclus din pachetul de beneficii abonamentul la sală. «Dacă luăm în considerare creşterea productivităţii echipei, la nivel internaţional, am economisit, în ultimii trei ani, o sută de milioane de dolari numai datorită programelor de fitness şi „well being“ oferite», spune Joyce Young, manager globa
Pentru fiecare leu cheltuit pe sănătatea salariaţilor, compania câştigă trei. În România, anul acesta, doar 15% din firme au exclus din pachetul de beneficii abonamentul la sală.
«Dacă luăm în considerare creşterea productivităţii echipei, la nivel internaţional, am economisit, în ultimii trei ani, o sută de milioane de dolari numai datorită programelor de fitness şi „well being“ oferite», spune Joyce Young, manager global de sănătate al grupului IBM. Ce determină îmbunătăţirea randamentului salariaţilor? Cel mai mare avantaj al acestui gen de programe este reprezentat de impactul pozitiv asupra psihicului şi, apoi, ameliorarea stării fizice a angajaţilor, spune Mihai Popa, director operaţional al unităţii din hotelul Marriott al World Class Health Academy, principalul furnizor de abonamente corporatiste de fitness de pe piaţă. Un alt beneficiu este posibilitatea de a socializa fie cu colegii, fie cu angajaţii altor companii: „Organizăm, de exemplu, clase de aerobic special făcute pentru un anumit grup de oameni, respectiv pentru o anumită companie. Produsul este considerat antrenant şi, evident, distractiv“, spune reprezentantul World Class.
Plătiţi să meargă la piscină
Jumătate din participantele la ediţia de anul trecut a suplimentului Capital „Top 100 cele mai bune companii pentru care să lucrezi“ acopereau, măcar parţial, preţul abonamentelor la sală ale angajaţilor. Studiul fusese însă realizat înainte de