Impulsionata de proiectele din sectorul public asteptate sa apara in trimestrele doi si trei din 2009, piata IT isi va reveni pana la finele anului, considera Aurel Netin (foto), general country manager Lenovo pentru Romania si Bulgaria.
Anul 2009 este un an foarte dificil, spune acesta. In primul trimestru din 2009 piata a scazut destul de mult, iar urmatoarele luni se arata la fel de instabile.
Lenovo, companie dedicata constructiei de computere personale, a reusit, totusi, sa nu fie foarte afectata de caderea pietei si sa aiba un prim trimestru bun.
"Am crescut in T1 2009 fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 188%", a declarat, pentru Wall-Street, Aurel Netin.
In privinta trimestrului urmator, Netin se bazeaza pe sectorul public, care ar trebui sa dea drumul proiectelor. Acest lucru ar ajuta foarte mult piata, alaturi de segmentul de retail, care a trecut si el printr-o perioada nefasta.
"Retailul deja s-a revigorat, dar stim cu totii care este situatia din piata. Asteptam ca sectorul public sa dea drumul la proiecte si situatia de pe piata IT sa se schimbe in mai bine", a spus Netin.
Pana la sfarsitul lui 2009, crede el, piata va trebui sa-si revina, a conchis acesta.
Lenovo a lansat Seria G, dedicata segmentului de consumer si retail
Lenovo si MB Distribution, cel mai important distribuitor al producatorului de computere, au lansat noul model G530 din cadrul Seriei G a familiei sale de notebook-uri.
Prin aceasta serie, Lenovo vizeaza castigarea unei noi categorii de public, segmentul consumer si retail.
Notebook-ul ofera o capacitate de stocare cu optiuni de 160 GB, 250 GB sau 320 GB, HDD-urile avand viteze de 5400 rpm, iar memoria DDR2 este de maximum 4GB. Noul G530 beneficiaza de procesor Intel Core 2 Duo la 2.00 GHz.
"Lenovo G530 vine sa completeze un gol existent pe piata, oferind notebook-