Compania americana Bechtel are nevoie de înca 250 milioane euro pentru a finaliza lucrarile la tronsonul de autostrada Turda-Gilau (Cluj), a declarat, duminica, responsabilul pentru comunicare, în România, al companiei, Bogdan Sgârcitu. “Suma care ar mai fi necesara pentru finalizarea celor 42 de km se ridica la circa 250 milioane euro. Nu vom putea însa finaliza la termenul stabilit cele doua noduri rutiere de pe acest tronson, dar, pentru ca circulatia sa fie deschisa în acest an, pot fi gasite solutii temporare de deviere a circulatiei”, a spus reprezentantul Bechtel. Acesta a precizat ca nici la ora actuala statul român nu a predat întreg amplasamentul, mai exact 21 de utilitati nefiind înca mutate de pe traseul autostrazii. În ceea ce priveste situatia tronsonului de autostrada Târgu Mures – Brasov, pe care statul român vrea sa-l scoata din nou la licitatie, considerând ca pretul contractului cu Bechtel este prea mare, aceasta va fi clarificata în a doua parte a acestui an, au precizat reprezentantii companiei americane.
Compania americana Bechtel are nevoie de înca 250 milioane euro pentru a finaliza lucrarile la tronsonul de autostrada Turda-Gilau (Cluj), a declarat, duminica, responsabilul pentru comunicare, în România, al companiei, Bogdan Sgârcitu. “Suma care ar mai fi necesara pentru finalizarea celor 42 de km se ridica la circa 250 milioane euro. Nu vom putea însa finaliza la termenul stabilit cele doua noduri rutiere de pe acest tronson, dar, pentru ca circulatia sa fie deschisa în acest an, pot fi gasite solutii temporare de deviere a circulatiei”, a spus reprezentantul Bechtel. Acesta a precizat ca nici la ora actuala statul român nu a predat întreg amplasamentul, mai exact 21 de utilitati nefiind înca mutate de pe traseul autostrazii. În ceea ce priveste situatia tronsonului de autostrada Târgu Mures – Brasov, pe care statul român vrea sa-l