International Lazar Company, una dintre primele cinci companii de transport rutier de pe plan local, controlata de omul de afaceri pitestean Ion Lazar, reia cresterea businessului in trimestrul doi (T2) dupa ce in ianuarie si februarie a fost cu 30% sub buget.
Lazar, 48 de ani, spune ca primele patru luni ale anului au adus comenzi mai mici pe intreg portofoliul de clienti, cu un minus de 14% comparativ cu anul trecut. In perioada ianuarie-aprilie afacerile din transport au ajuns la 9,2 mil. euro. "Procentul este global si in primele patru luni scaderea in ansamblu a fost de 14% . Au mers prost lunile ianuarie si februarie, cand am indeplinit 65-70% din buget. Am depasit insa planul in aprilie, iar in mai ne apropiem de tinta."
Activitatea companiei, care opereaza o flota de circa 350 de camioane, a fost revitalizata in aprilie de cresterea comenzilor din industria auto, de unde provin cei mai multi clienti. Unul dintre cei mai importanti clienti este Dacia, care incepand cu martie a crescut productia zilnica de la 1.085 la 1.200 de automobile, iar exporturile s-au dublat.
"Avem handicapul din ianuarie si februarie, iar daca nu mai inregistram afaceri de 38 de milioane de euro, precum anul trecut, ajungem la cel putin 32 de milioane de euro. Poate chiar 36 de milioane de euro", a spus Lazar.
Chiar daca a limitat investitiile pentru businessul principal, Lazar spune ca aloca bani pentru alte domenii, cum este fotbalul. Pitesteanul construieste in prezent o baza sportiva care va fi utilizata de clubul de fotbal International Curtea de Arges, echipa pe care o finanteaza si care va promova in Liga 1.
International Lazar Company, una dintre primele cinci companii de transport rutier de pe plan local, controlata de omul de afaceri pitestean Ion Lazar, reia cresterea businessului in trimestrul doi (T2) dupa ce in ianuarie si f