Apple este marca de produse electronice si IT preferata de femei, potrivit unui studiu al Solutions Research Group.
Femeile apreciaza inovatia produselor Apple, usurinta de le folosi, in special in cazul iPod-ului, dar si design-ul atractiv al acestora, relateaza E24.
Pe locul doi se regaseste Sony, recunoscuta drept un brand care "ofera totul", in special calitate. Microsoft a reusit sa impresioneze respondentele mai ales prin actiunile caritabile ale fondatorului sau, Bill Gates, dar si prin lonvegitatea companiei.
Top 5 este completat de Dell si HP, dar femeilor le plac si marcile Verizon, Google, LG, Nintendo, Gateway, AT&T, Panasonic, GE, IBM, BlackBerry si Comcast.
Contrar opiniei comune, femeile sunt cele mai mari consumatoare de produse electronice si de IT. In ultimele sase luni, 45 de milioane de femei din SUA au cumparat cel putin un produs tehnolgic. Astfel, din ce in ce mai multi producatori fac eforturi considerabile pentru a face dispozitivele mai placute privirii si mai ergonomice.
Apple este marca de produse electronice si IT preferata de femei, potrivit unui studiu al Solutions Research Group.
Femeile apreciaza inovatia produselor Apple, usurinta de le folosi, in special in cazul iPod-ului, dar si design-ul atractiv al acestora, relateaza E24.
Pe locul doi se regaseste Sony, recunoscuta drept un brand care "ofera totul", in special calitate. Microsoft a reusit sa impresioneze respondentele mai ales prin actiunile caritabile ale fondatorului sau, Bill Gates, dar si prin lonvegitatea companiei.
Top 5 este completat de Dell si HP, dar femeilor le plac si marcile Verizon, Google, LG, Nintendo, Gateway, AT&T, Panasonic, GE, IBM, BlackBerry si Comcast.
Contrar opiniei comune, femeile sunt cele mai mari consumatoare de produse electronice si de