Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi, lansată pe ecrane în pauza publicitară din finala Champions League, prezintă din nou cele mai mari nume din fotbalul actual, practicând un altfel de fotbal, cu care nu sunt tocmai obişnuiţi - Footvolley. În acest an, jucătorii internaţionali care reprezintă marca Pepsi, şi anume Thierry Henry, Cesc Fabregas, Frank Lampard, Lionel Messi, Fernando Torres şi Kaká îşi folosesc din plin abilităţile cu care s-au făcut remarcaţi pe gazon, mutându-le pe nisip pentru a ne încânta într-o nouă reclamă plină de ritm şi de execuţii spectaculoase "marca" Pepsi.
"Footvolley", noua reclamă a mărcii Pepsi, lansează cea mai incitantă campanie de fotbal de până acum - Pepsi Footvolley.
Originar de pe plajele din Brazilia, Footvolley este o combinaţie între fotbal şi voleiul de plajă în care jucătorii lovesc mingea peste plasă cu capetele, piepturile şi picioarele, rezultând un ritm alert, care te invită să joci, dar care este la fel de interesant şi de privit.
"Întotdeauna spoturile Pepsi fotbal au captivat audienţa prin spectaculozitate şi anvergură regizorală. Pepsi este sinonim nu numai cu distracţia oferită tinerilor, dar şi cu invitaţiile provocatoare de a angaja cât mai mulţi consumatori în platformele de comunicare - de aceea aducem în fiecare an inovativitate şi diferenţiere în platformele de comunicare. Suntem foarte încrezători în privinţa campaniei din acest an şi sperăm că vom implica cât mai mulţi consumatori români în activităţile pe care le vom desfăşura în această vară", a declarat Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo România. Noua campanie TV a fost dezvoltată de agenţia de publicitate a Pepsi, CLM BBDO din Paris. Această campanie este o iniţiativă globală integrată, care cuprinde versiuni locale şi globale pentru print, online, point of sale şi pentru ambalaje. Cea mai recentă campanie publicitară Pepsi, lans