Producătorul de lenjerie intimă I.D. Sarrieri, fondat de Iulia Dobrin, îşi continuă expansiunea internaţională, într-un moment în care marile case de modă simt frisoanele crizei. Christian Lacroix a anunţat, zilele trecute, că se află în pragul falimentului. Celebra casă de modă nu-şi mai poate plăti furnizorii. Acesta nu este singurul caz din ultima vreme. În general, lumea modei resimte din plin restrângerea cheltuielilor de consum ale clienţilor, pe fondul crizei. Are Iu
Producătorul de lenjerie intimă I.D. Sarrieri, fondat de Iulia Dobrin, îşi continuă expansiunea internaţională, într-un moment în care marile case de modă simt frisoanele crizei.
Christian Lacroix a anunţat, zilele trecute, că se află în pragul falimentului. Celebra casă de modă nu-şi mai poate plăti furnizorii. Acesta nu este singurul caz din ultima vreme. În general, lumea modei resimte din plin restrângerea cheltuielilor de consum ale clienţilor, pe fondul crizei. Are Iulia Dobrin, cea care a făcut din I.D. Sarrieri un brand mondial, motive de îngrijorare? Absolut deloc, dă asigurări designerul, ale cărei creaţii sunt vândute în mai bine de 200 de magazine din întreaga lume. În cele mai importante reviste de modă şi în marile magazine multibrand, produsele firmei româneaşti rivalizează cu mărci precum Jean Paul Gaultier, Galiano, Dior sau La Perla. Expansiunea internaţională a afacerii sale a început în 2002. „În cei şapte ani de prezenţă pe piaţa internaţională, produsele I.D.Sarrieri au fost şi sunt purtate de staruri precum Nicole Kidman, Julianne Moore, Britney Spears, Cameron Diaz, Charlize Teron, Halle Berry“, enumeră, pentru Capital, Iulia Dobrin. „Am visat să construiesc o marcă de lenjerie poziţionată în segmentul de lux pe piaţa internaţională. Nu mi-am dorit niciodată să am o fabrică care să producă, pur şi simplu, lucruri care se vând şi aduc bani, ci mi-am dorit de