Conducerea Agentiei Judetene de Prestatii Sociale(AJPS) Mures a fost preluata de saptamana trecuta de Claudia Maris. Noua functie a ocupat-o in urma sustinerii unui concurs unde si-a prezentat planul de management pe patru ani. Pentru inceput vizeaza o serie de schimbari organizatorice in cadrul agentiei.
Reporter: Ce v-a determinat sa candidati la sefia AJPS Mures?
Claudia Maris: Suntem in epoca informatiei si o institutie publica nu poate fi condusa haotic. Nu se poate conduce de pe o zi pe alta, sau in absenta unei strategii. Desi administratia publica din Romania s-a vazut confruntata in ultimii ani cu schimbari semnificative in ceea ce priveste cadrul propriu de functionare, asteptarile din partea publicului si cetatenilor, atributii si responsabilitati, pornesc de la premisa ca activitatea AJPS Mures trebuie sa se integreze in spatiul European, deci profundele schimbari pe care trebuie sa le facem in urmatorii ani sunt cele necesare pentru a fi competitivi. Functia de Professional Sales Representative mi-a dat posibilitatea ca, pe langa Masteratul de Management Organizational European, sa aplic detaliile de management pentru optimizare si success, fiind o etapa intermediara catre functia de Director Coordonator al AJPS Mures.
Rep.: Ce cuprinde planul dumneavoastra de management?
C.M.: Afirm din nou convingerea, sustinuta si cu ocazia investirii, ca resursa umana este cea mai valoroasa resursa a oricarei organizatii. Aplicatia la aceasta functie este o etapa de la sine inteles a carierei profesionale. Planul de management a cuprins de la analiza situatiei economico-financiara la nivel European si din Romania, pana la date specific legate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cu toate masurile de protectie sociala pe care le aplica pentru a fi aproape de oameni.
Rep.: Care sunt obiectivele vizate?
C.M.: Id