Călătoriile cu maşina sunt tot mai atractive, dar şi tot mai complicate. Drept urmare, românii îşi adaptează şi sistemele de navigare. În ultimii ani, cele mai solicitate au fost GPS-urile cu harta Europei integrată. Acum, bugetele mai mici au restrâns şi aria destinaţiilor de călătorie. Cumpărătorii români de GPS-uri auto îşi doresc foarte mult un gadget de marcă. Ei au înţeles deja că sistemele performante de navigaţie prin satelit îi fac să economisească timp şi bani. În alegerea unui GPS, trebuie să se ţină seama de performanţele acestuia.
Tipurile de hărţi, rapiditatea cu care sunt găsite poziţiile căutate, dar şi dimensiunea sau forma contează în alegerea unui asemenea dispozitiv. Cel mai adesea sunt preferate GPS-urile pentru care eforturile utilizatorului sunt mai mici.
„Înainte de achiziţie, românii se interesează care dintre produsele disponibile pe piaţă sunt cele mai bune din punct de vedere al acoperirii hărţii, al uşurinţei în utilizare şi al designului“, spune Laura Samson, country manager Mio România.
Gusturi după buget
În plus, spune ea, utilizatorii români şi-au schimbat puţin gusturile, calibrându-le după bugetele de vacanţă de criză. „Până acum, utilizatorii români au fost interesaţi de dispozitive care să aibă toată harta Europei integrată. Însă, de la lansarea pe piaţă a unui produs doar cu harta României, se pare că utilizatorii s-au orientat foarte mult spre acest tip de GPS.
Motivul poate fi şi faptul că anul acesta, românii vor călători mai puţin în străinătate din cauza crizei economice şi, astfel, vor fi atraşi mai mult de ideea călătoriilor în ţară“, explică oficialul Mio România. Preţurile GPS-urilor pe care şi le pot cumpăra românii variază între câteva sute şi câteva mii de lei, în funcţie de caracteristicile produsului.
Mio Moov500
@N_P