Hochland Romania, cel mai mare producator de cascavaluri si branzeturi de pe plan local, a finalizat primul trimestru cu rezultate in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce in 2008 vanzarile companiei au avansat cu 27% in lei.
"Hochland Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri in crestere cu 27% in lei, in timp ce profitul companiei a crescut cu 70%. In ceea ce priveste rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an suntem cu cateva procente peste aceeasi perioada a anului trecut", a declarat Sergiu Mititelu, directorul general al Hochland Romania.
Luand in calcul aceste ritmuri de crestere, cifra de afaceri a companiei a trecut in 2008 de 215 mil. lei (58,8 mil. euro), in timp ce profitul net a ajuns la 13 mil. lei (3,7 mil. euro) de la 8 mil. lei (2,4 mil. euro), cat obtinuse in anul precedent. In euro, afacerile filialei locale a grupului german Hochland au luat un avans de 15%, profitul fiind cu peste 50% mai mare.
"Rezultatele obtinute sunt o urmare a investitiilor realizate in cresterea productivitatii, a eficientei si in dezvoltarea de produse noi, dar si a faptului ca avem o echipa stabila", a spus directorul general al companiei.
Mititelu nu a dorit sa faca estimari asupra evolutiei businessului in acest an, afirmand insa ca la realizarea predictiilor interne a fost luat in calcul si ceea ce se poate intampla in cel mai rau caz. "E greu sa faci estimari pentru anul acesta si cine spune acum ca stie ce se va intampla pana la finalul acestui an face pure speculatii. Este mai bine sa vorbim despre 2009 la sfarsitul acestui an", afirma reprezentantul Hochland Romania.
Stagnare a consumului
Potrivit lui Sergiu Mititelu, industria lactatelor este afectata de criza financiara, iar consumul de lactate se indreapta spre stagnare anul acesta. "2009 este un an atipic, si la fel