Înregistrările de autovehicule noi sub mărcile Renault şi Dacia în Germania au crescut cu 117% în luna mai, faţă de aceeaşi lună din 2008, la 26.825 unităţi, în timp ce piaţa germană a înregistrat un avans de 40%, la 385.000 de unităţi, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german (KBA). Cota de piaţă din Germania a Renault şi Dacia a fost de 7% în luna mai, plasând constructorul auto pe poziţia a cincea în funcţie de vânzări, potrivit unui comunicat al KBA. La
Înregistrările de autovehicule noi sub mărcile Renault şi Dacia în Germania au crescut cu 117% în luna mai, faţă de aceeaşi lună din 2008, la 26.825 unităţi, în timp ce piaţa germană a înregistrat un avans de 40%, la 385.000 de unităţi, potrivit Oficiului de Înmatriculări Auto german (KBA).
Cota de piaţă din Germania a Renault şi Dacia a fost de 7% în luna mai, plasând constructorul auto pe poziţia a cincea în funcţie de vânzări, potrivit unui comunicat al KBA.
La 5 luni, vânzările Renault şi Dacia au crescut cu 36,9%, la 88.348 de unităţi, în timp ce piaţa a avansat cu 22,8%, la 1.632.294 autovehicule. Cota de piaţă a grupului Renault şi a mărcii Dacia a fost de 5,4% în perioada ianuarie - mai.
Potrivit Mediafax, aceasta este a patra lună consecutivă de creşteri a celei mai mari pieţe auto din Europa, a anunţat asociaţia producătorilor auto germani (VDA).
Mercedes, în scădere
Vânzările de autovehicule au crescut substanţial după lansarea unui program care prevede o primă de 2.500 de euro la casarea unei maşini noi şi achiziţia uneia noi. Acestă măsură ar putea conduce la vânzări peste nivelul de 3 milioane de autovehicule înregistrat anul trecut, însă unii analişti se aşteaptă la un declin al pieţei în 2010.
Volkswagen a fost în mai primul constructor auto de pe piaţa germană, în funcţie de vânzări, cu 82.108 autovehicule, în creştere cu 60,2% faţă de aceeaşi lună