Carol Parc Hotel urmăreşte majorarea cifrei de afaceri cu 10% în 2009 faţă de anul trecut şi creşterea cu 40% a veniturilor realizate din evenimente şi restaurant, pe fondul rezultatelor obţinute în primul trimestru al anului, când gradul de ocupare a crescut cu 152%, iar venitul obţinut a crescut cu 400% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior."Dorim să creştem cu 40% veniturile realizate din găzduirea evenimentelor şi activitatea restaurantului. De asemenea, vizăm c
Carol Parc Hotel urmăreşte majorarea cifrei de afaceri cu 10% în 2009 faţă de anul trecut şi creşterea cu 40% a veniturilor realizate din evenimente şi restaurant, pe fondul rezultatelor obţinute în primul trimestru al anului, când gradul de ocupare a crescut cu 152%, iar venitul obţinut a crescut cu 400% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.
"Dorim să creştem cu 40% veniturile realizate din găzduirea evenimentelor şi activitatea restaurantului. De asemenea, vizăm creşterea numărului de turişti români care utilizează hotelul pentru călătorii de business sau scop turistic, acest fenomen fiind vizibil încă din primul trimestru când 15% din turiştii primiţi au fost români, în creştere cu 5% faţă de anul trecut", a declarat pentru Capital Online, proprietara hoteluilui, Sylvia Schlie Petre.
2.000 euro media veniturilor la un eveniment
Ţinta de creştere a veniturilor din evenimente a fost determinată de creşterea semnificativă a solicitărilor pentru conferinţe şi lansări de produse, fapt ce a dus la refuzarea a peste 40 de astfel de solicitări în cursul anului trecut, în principal din cauza neadecvării la spaţiu.
Totuşi, potrivit Sylviei Schlie Petre, Carol Parc Hotel nu se aşteaptă să obţină profit în acest an, în special din cauza faptului că nu se va apela la măsuri anti criză, acestea fiind estimate de echipa de manageri c