Un sfert din clientii noi atrasi in primele patru luni din acest an de ING Asigurari de Viata, cea mai mare companie de pe piata de profil, au cumparat planuri financiare pentru copii, care presupun economisirea unei sume de bani care ii este acordata copilului la majorat pentru studii universitare sau in alt scop. Din totalul acestor clienti, cei mai multi au varste cuprinse intre 26 si 35 de ani, iar 56% sunt femei. Circa 86% din persoanele care au cumparat planuri pentru copii sunt casatorite. "Planurile financiare pentru copii, lansate de ING Asigurari de Viata pe piata romaneasca in urma cu sapte ani, se plaseaza in prezent printre cele mai solicitate produse din portofoliul companiei. La sfarsitul lunii aprilie 2009, planurile financiare pentru copii, Debut 18 si Academica, reprezentau circa 21,5 % din intreg portofoliul de produse al ING Asigurari de Viata", au declarat oficialii companiei.
Un sfert din clientii noi atrasi in primele patru luni din acest an de ING Asigurari de Viata, cea mai mare companie de pe piata de profil, au cumparat planuri financiare pentru copii, care presupun economisirea unei sume de bani care ii este acordata copilului la majorat pentru studii universitare sau in alt scop. Din totalul acestor clienti, cei mai multi au varste cuprinse intre 26 si 35 de ani, iar 56% sunt femei. Circa 86% din persoanele care au cumparat planuri pentru copii sunt casatorite. "Planurile financiare pentru copii, lansate de ING Asigurari de Viata pe piata romaneasca in urma cu sapte ani, se plaseaza in prezent printre cele mai solicitate produse din portofoliul companiei. La sfarsitul lunii aprilie 2009, planurile financiare pentru copii, Debut 18 si Academica, reprezentau circa 21,5 % din intreg portofoliul de produse al ING Asigurari de Viata", au declarat oficialii companiei.