Radu Timis, proprietarul CrisTim, unul dintre cei mai mari producatori de mezeluri de pe plan local, pregateste o noua strategie in industria mezelurilor, tintind o cota de 30% din piata pana in 2012, cu o noua echipa de management.
"Vreau sa ducem la capat un obiectiv pe care ni l-am propus de mai mult timp, si anume, sa atingem o cota de piata de 30% pana in 2012. In prezent, CrisTim are o cota de piata de 17,5% si dorim ca pana la finalul acestui an sa detinem aproximativ 19-20% din piata mezelurilor", a declarat Radu Timis, care detine in prezent si functia de CEO al CrisTim.
De aceea, in ultimele doua luni, CrisTim a redus costurile logistice, prin desfiintarea unui depozit care aducea pierderi si prin cresterea productivitatii cu 20%. In urma acestor restructurari din departamentele de productie si logistica, producatorul a disponibilizat pana in acest moment aproximativ 260 de persoane.
Cu toate acestea, Timis spune ca incepand din luna iulie intentioneaza sa faca noi angajari. "Vom face insa angajari pe perioade determinate sau in regim part-time, in special pentru partea de productie si in perioadele in care vanzarile companiei cresc. Pana anul acesta noi nu am implementat un astfel de sistem".
De asemenea, dupa mai bine de un an in care programul de training al angajatilor a fost oprit, acesta va fi reluat incepand cu aceasta luna, principala vizata fiind forta de vanzari a companiei.
"Vrem ca in urmatoarele luni sa fim mult mai dinamici. In trecut, am ales oameni foarte analitici, dar fara spirit antreprenorial deoarece la momentul respectiv acesta era profilul de angajat de care compania avea nevoie. Astazi, nu este loc pe piata decat pentru antreprenori si manageri care pot lua decizii rapide si adaptate la ceea ce se intampla", a spus actionarul CrisTim.
Si promovari interne
Astfel, Timis a adus-o in