Rafar, divizia de fashion a RTC Holding, a deschis recent prima locaţie Catwalk, un multibrand de accesorii şi încălţăminte premium, la etajul al doilea al centrului comercial Plaza România, în zona Atrium. Pentru dezvoltarea pe piaţa locală a multibrandului cu concept propriu Catwalk, Rafar alocă 1 milion de euro. Suma include investiţia în deschiderea recentă a magazinului din Plaza România (cu o suprafaţă de 250 mp), precum şi investiţia alocată pentru deschiderea planif
Rafar, divizia de fashion a RTC Holding, a deschis recent prima locaţie Catwalk, un multibrand de accesorii şi încălţăminte premium, la etajul al doilea al centrului comercial Plaza România, în zona Atrium.
Pentru dezvoltarea pe piaţa locală a multibrandului cu concept propriu Catwalk, Rafar alocă 1 milion de euro. Suma include investiţia în deschiderea recentă a magazinului din Plaza România (cu o suprafaţă de 250 mp), precum şi investiţia alocată pentru deschiderea planificată a unui alt magazin Catwalk, în galeria hotelului J.W. Marriott.
Catwalk, sau 11 branduri de încălţăminte
Catwalk gazduieşte 11 branduri premium de încălţăminte (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Gino Rossi, Pedro Garcia, Pablosky), accesorii (Wolford, Burlington, Roeckl) şi genţi (Mandarina Duck, Kipling).
“Conceptul Catwalk este definit de brandurile care se regăsesc aici, de nivelul şi calitatea acestora. Sintagma care descrie cel mai bine acest concept este “experimental luxury”, pentru că fiecare brand te invită să experimentezi diferite forme ale luxului, fără ca preţul produselor să fie foarte ridicat”, a declarat Ramona Stănciulescu, CEO Rafar.
Rafar aduce branduri noi
Alături de brandurile premium aflate deja în portofoliul Rafar (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Pablosky, Mandarina Duck si Kipling), Catwalk cuprinde noi branduri pentru care Rafar are drepturi d