"Un thriller trebuie sa lase permanent impresia ca satisface asteptarile audientei numai pentru a le rasturna in urmatorul moment", considera Harold Becker, regizorul filmului. Pentru cei care savureaza suspansul, Becker a realizat intr-o cariera de peste 30 de ani unele dintre cele mai reusite filme de suspans, lasand in memoria publicului personaje unice, perfect definite.
Nascut la New York in 25 septembrie 1950, Harold Becker s-a orientat mai intai spre o cariera de pictor si ilustrator. Este doctor in istoria artei al unei prestigioase scoli de design si arhitectura - Pratt Institute. Interesul sau s-a focalizat pe stilism si fotografie, domenii in care si-a castigat initial reputatia.
Si-a inceput cariera in cinematografie prin realizarea de numeroase documentare, scurtmetraje si reclame. La 20 ani, Harold Becker a parasit Statele Unite pentru a se stabili in Anglia. Aici a filmat primul sau lungmetraj, "The Ragman’s Daughter" (1972). Prezentat la Festivalul de la Venetia, filmul, care urmareste un cuplu de raufacatori, a cunoscut ceva succes din partea criticii si a publicului. I-au trebuit sapte ani lui Becker pentru a realiza un al doilea lungmetraj, bazat pe romanul lui Joseph Wambaugh, care i-a oferit toate drepturile dupa ce i-a vazut primul film. "The Onion Field" (1979), cu James Woods in rolul principal, foloseste o tehnica documentara proprie regizorului. Aceasta il va introduce pe Becker intr-un gen pe care rareori il va parasi: filmul noir.
In 1980 continua colaborarea cu Wambaugh, caruia ii adapteaza romanul "The Black Marble", evocand o poveste de dragoste intre doi politisti. In 1981 apare pe piata cu excelentul "Taps", critica virulenta asupra modului traditional de functionare a academiilor militare americane. Filmul il are pe George Scott in rolul principal, alaturi de alti doi actori debutanti si promita