Enel Energie îşi îmbunătăţeşte sistemul informatic pentru a oferi clienţilor servicii mai bune
Constanta, 04 iunie 2009 – În perioada 6 -9 iunie 2009, toate casieriile Enel Energie din judeţ vor fi închise, urmând ca activitatea să fie reluată conform programului obişnuit de lucru, miercuri 10 iunie 2009. Tot în aceeaşi perioadă nu va fi funcţional nici sistemul Telecitire, de transmitere telefonică a indexului contorului. În aceste condiţii clienţii Enel Energie care trebuie să îşi comunice indexul în acest interval sunt invitaţi să utilizeze sistemul Telecitire înainte sau după perioada de timp menţionată anterior.
Aceste măsuri sunt absolut necesare în vederea efectuării de lucrări de modernizare ale sistemului informatic, în scopul îmbunătăţirii serviciilor şi reducerii timpului de aşteptare al consumatorilor la plata facturii de energie electrică.
Clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică, în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată şi anume:
· NUMERAR
- oficiile poştale
- la magazinele şi supermarketurile care au afişată sigla PAYPOINT, pe baza
facturii;
· DIRECT DEBIT - pentru clienţii ING Bank, BCR, BRD, CitiBank, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau Unicredit Ţiriac Bank;
· REŢEAUA DE ATM –uri (bancomate)
- BCR – pentru deţinătorii de card BCR;
- BRD – pentru deţinătorii de card BRD;
- Unicredit Ţiriac Bank – pentru deţinătorii de carduri emise de orice bancă din România;
· INTERNET, la: BCR – Internet Banking, BRD – BRD-NET, Unicredit Ţiriac Bank – Online Banking şi BusinessNet, ING Bank – Home Bank, orice bancă din România care oferă acest serviciu;
· SELF BANK şi EXPRESS PAYMENTS - pentru clienţii ING Bank
· ORDIN DE PLATĂ - în unul din conturile Enel Energie deschise la: Citibank RO