Cea mai mare companie de produse cosmetice din lume, L'Oreal, mizează pe obţinerea unei cote de piaţă de 25% în România, în următorii ani, şi vede o temperare a creşterii afacerilor în 2009, pe fondul crizei economice. Potrivit lui Richard Matalon, L' Oreal România a încheiat anul 2008 cu o cotă de piaţă de 15% şi mizează pe majorarea rapidă a acesteia. "România este o ţară care ne oferă o mulţime de oportunităţi, pentru că pe această piaţă nu sunt atât de multe
Cea mai mare companie de produse cosmetice din lume, L'Oreal, mizează pe obţinerea unei cote de piaţă de 25% în România, în următorii ani, şi vede o temperare a creşterii afacerilor în 2009, pe fondul crizei economice.
Potrivit lui Richard Matalon, L' Oreal România a încheiat anul 2008 cu o cotă de piaţă de 15% şi mizează pe majorarea rapidă a acesteia.
"România este o ţară care ne oferă o mulţime de oportunităţi, pentru că pe această piaţă nu sunt atât de multe magazine specializate ca în alte ţări din regiune", a spus Matalon. Acesta a mai adăugat ca România este una dintre cele mai competitive pieţe din Europa de Est.
L' Oreal - optimism în faţa crizei
Cu toate că în primele luni ale anului în curs, afacerile companiei pe piaţa autohtonă şi-au încetinit ritmul de creştere, Richard Matalon se arată optimist şi afirmă că piaţa cosmeticelor nu va fi afectată de criză decât în foarte mică măsură.
"Dacă în anii trecuţi am fost obişnuiţi cu o creştere de 20%, în primele patru luni din 2009 aceasta a fost de doar 10%. Este într-adevăr o scădere, dar nu putem vorbi de o criză", a spus directorul L'Oreal România.
Richard Matalon a subliniat însă că L'Oreal a luat deja o serie de măsuri pentru a face faţă unui scenariu mai puţin optimist. "La nivel de grup ne-am pregătit prin dezvoltarea de produse mai accesibile, care se adresează unor categorii mai vaste de clienţi. Acesat