La începutul acestei luni, constructorul de la Mioveni a sărbătorit cinci ani de la prezentarea oficială a primului model Logan berlină, materializare a proiectului X90, iniţiat de Grupul Renault. Logan s-a dovedit a fi unul dintre cele mai de succes proiecte ale constructorului autohton, atât în ţară, cât şi peste hotare. Cifrele adunate în cei cinci ani de existenţă înseamnă o gamă de 5 modele (Logan berlină, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up şi Sandero) comercializate sub două mărci, Dacia şi Renault; 1.440.000 vehicule produse, din care 1.300.000 Logan şi 140.000 Sandero; 70 de ţări şi teritorii de pe patru continente unde se vinde; 9 uzine de fabricaţie din 8 ţări (România, Maroc, Rusia, India, Iran – 2 uzine, Brazilia, Columbia şi Africa de Sud). Din 2004 s-au vândut pe pieţele externe peste 510.000 vehicule Dacia, peste jumătate dintre acestea fiind destinate Europei Occidentale. (E.H.)
La începutul acestei luni, constructorul de la Mioveni a sărbătorit cinci ani de la prezentarea oficială a primului model Logan berlină, materializare a proiectului X90, iniţiat de Grupul Renault. Logan s-a dovedit a fi unul dintre cele mai de succes proiecte ale constructorului autohton, atât în ţară, cât şi peste hotare. Cifrele adunate în cei cinci ani de existenţă înseamnă o gamă de 5 modele (Logan berlină, Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up şi Sandero) comercializate sub două mărci, Dacia şi Renault; 1.440.000 vehicule produse, din care 1.300.000 Logan şi 140.000 Sandero; 70 de ţări şi teritorii de pe patru continente unde se vinde; 9 uzine de fabricaţie din 8 ţări (România, Maroc, Rusia, India, Iran – 2 uzine, Brazilia, Columbia şi Africa de Sud). Din 2004 s-au vândut pe pieţele externe peste 510.000 vehicule Dacia, peste jumătate dintre acestea fiind destinate Europei Occidentale. (E.H.)