In conditiile in care piata imobiliara a cunoscut un adevarat boom in ultimii ani, firmele de design interior si de amenajari au devenit din ce in ce mai cautate de clientii romani. Micii intreprinzatori au pornit cu investitii de cateva mii de euro si au reusit sa-si creasca afacerile prin furnizarea unor servicii de calitate.
In urma absolvirii Facultatii de Arte Decorative si Design, alaturi de o serie de job-uri in domeniu, Amalia Predescu a hotarat sa-si deschida propriul business de consultanta in design interior, infiintand firma SC Dekore Studio, in conditiile in care „abordarile si nonconformismul meu au socat intotdeauna si multi angajatori nu au simtit acelasi impuls spre noutate", spune antreprenoarea.
Amalia Predescu a demarat afacerea la doar 21 de ani, in urma avand o experienta de 2 ani in domeniu si pornind singura la conducerea propriei companii „din simplul motiv ca sunt perfectionista si nu as putea sa aprob o lucrare fara sa-mi pun amprenta".
In schimb, antreprenoarea precizeaza ca activitatea sa este completata de colaboratorul sau, Kioko Rodrigue, care se ocupa cu promovarea serviciilor oferite de Dekore Studio.
„Un studiu de piata aprofundat, un plan de afaceri si o campanie de socializare prin care am reusit sa ne facem cunoscuti in cercurile dorite" au fost primii pasi urmati de Amalia Predescu inainte de a demara afacerea. Investitia initiala in acest business s-a ridicat la circa 5.000 de euro, primele achizitii absolut necesare fiind un laptop si ulterior o masina.
Companiile le-au fost primii clienti
Primii clienti care au apelat la serviciile de consultanta in design interior oferite de Dekore Studio au fost companii, pe care s-a si pus accent, intrucat „sunt mai receptive si accepta noutatea", considera antreprenoarea Amalia Predescu.
In proportie de 40%, clientii companiei sunt roma