Serban Alexandrescu, managing partener si fost director de creatie la Headvertising, a declarat, in emisiunea "Bucuresti punkt Bonn", realizata de HotNews.ro si Deutsche Welle, ca nu tehnicile de campanie electorala sunt gresite in Romania, ci "produsele" pe care pe promoveaza. El considera ca atitudinea alegatorului roman fata de alegerile europarlamentare este un amestec de nesimtire si realism. La randul sau, jurnalistul Robert Schwartz a afirmat ca, desi si in Germania candidatii au dezbatut in campanie mai mult probleme de politica interna, se estimeaza o prezenta la vot de 57%.
Asculta emisiunea
Descarca emisiunea in format MP3
Fragmente din emisiune
Serban Alexandrescu
In aceasta campanie, nu este nimic tehnic gresit; problema este in mesajul transmis: oamenii vad aceleasi si aceleasi lucruriSunt lucruri care nu ne mai convingE ca si cum ai avea o problema la o campanie - sa spunem la un detergent - in conditiile in care s-ar fi constatat ca toti detergentii de pe piata nu sunt buni, nu curata deloc; sunt niste detergenti care nu spala de 20 de ani, aici este problemaComunicarea europeana e infernal de imbacsitaEste un amestec de nesimitire si realism. Nesimtire pentru ca sunt degustat de modul in care romanii, care vor sa fie in Europa, trateaza ideea europeana, dar realism, pentru ca imi dau seama ca nu prea are sens sa te agiti: orice ai face, tot acolo ajungiEu vad participarea la alegerile europarlamentare ca un fel de divizie B al alegerilor localeDe fapt, europarlamentarele aproape ca nu sunt aduse in discutie; tot aud teme ca: "Noi va vom da bani europeni". Nici nu se pune problema de Europa in majoritatea discursurilor pentru aceste alegeriRobert Schwartz
Campania in Germania pentru europarlamentare a fost destul de aridaPeste tot partidele politice colaboreaza cu agentii r