O companie care dispune de bani lichizi, dar are pierderi, este mai solida in vreme de criza decat una cu profit, dar cu banii blocati la partenerii de afaceri, scrie saptamana aceasta revista Business Magazin.
Zicala americana "cash is king" este in aceasta perioada mai adevarata ca oricand, iar companiile care au cash pentru operatiunile zilnice, plata salariilor sau eventuale achizitii ale competitorilor se afla in cea mai buna postura, chiar daca merg pe pierdere.
"Termenele de plata amanate pot fi evitate si printr-o selectie mai aspra a partenerilor, pe baza unor informatii legate inclusiv de solvabilitatea lor", spune Ioana Constantinescu, directorul general al Chimtotal, distribuitor de substante si materii prime pentru industria cosmetica si a mobilei.
Petru Berciu, actionar al BDG, importator al unor branduri de bauturi ca Jack Daniel's sau Corona, avertizeaza: controlul distribuitorilor si fluxul de numerar sunt mai importante azi decat marja de profit.
O companie care dispune de bani lichizi, dar are pierderi, este mai solida in vreme de criza decat una cu profit, dar cu banii blocati la partenerii de afaceri, scrie saptamana aceasta revista Business Magazin.
Zicala americana "cash is king" este in aceasta perioada mai adevarata ca oricand, iar companiile care au cash pentru operatiunile zilnice, plata salariilor sau eventuale achizitii ale competitorilor se afla in cea mai buna postura, chiar daca merg pe pierdere.
"Termenele de plata amanate pot fi evitate si printr-o selectie mai aspra a partenerilor, pe baza unor informatii legate inclusiv de solvabilitatea lor", spune Ioana Constantinescu, directorul general al Chimtotal, distribuitor de substante si materii prime pentru industria cosmetica si a mobilei.
Petru Berciu, actionar al BDG, importator al unor branduri de bauturi ca Jack Daniel's sau Coron