Seat comercializează un nou model în România. Berlina de clasă medie este, în linii mari, interpretarea meridională a vechii generaţii Audi A4.
1 /.
Într-o perioadă în care modelele noi şi foarte noi de clasă D abundă, când miza pe un design modern, atrăgătoar a reuşit să revitalizeze (cel puţin la nivelul imaginii) un segment în declin, Seat a ales pentru Exeo o abordare personală, fără riscuri sau cheltuieli de dezvoltare la nivelul concurenţei.
Noul model spaniol, prezent de acum şi în România, merge pe mâna robusteţii germane şi pe familiaritatea unei siluete prestigioase la vremea ei, dar mai degrabă clasică astăzi.
Exeo beneficiază de o platformă tehnică verificată în mulţi ani de serviciu şi, la interior, de materiale superioare calitativ.
Berlina Seat rămâne datoare la capitolul spaţiu, habitaclul fiind mai puţin încăpător în comparaţie cu cel oferit de modelele concepute în ultimii ani.
Preţul de intrare în gamă poate fi un atu pentru Exeo. Cea mai ieftină versiune, 1.6 – 102 CP – Reference, costă 18.837 de euro inclusiv TVA.
Multe dintre modelele din aceeaşi clasă au un preţ minim superior: Volkswagen Passat (1.6 – 102 CP – Trendline, 19.980 euro), Opel Insignia (1.6 – 115 CP – Insignia, 19.150 euro), Citroen C5 (1.8 – 125 CP – X, 19.390 euro), Toyota Avensis (1.6 – 132 CP – Confort, 19.220 euro), Mazda6 (1.8 – 120 CP – CE, 19.990 euro), Honda Accord (2.0 – 156 CP – Confort, 23.776 euro), Ford Mondeo (1.6 – 110 CP – Ambiente, 19.445 euro), Peugeot 407 (1.8 – 125 CP – Confort, 18.690 euro), Kia Magentis (2.0 – 144 CP – Classic, 20.195 euro).
Standard, airbag pentru genunchii şoferului
Alături de echiparea de bază Reference (şapte airbaguri, ESP, climatizare, geamuri şi oglinzi acţionate electric, închidere centralizată, radio-CD), mai sunt disponibile