Ancheta oficială a catastrofei aviatice bate pasul pe loc, astfel că şansele de a găsi cutiile negre ale aparatului Airbus 330 sunt aproape nule. În loc de clarificări, o răsturnare de situaţie s-a produs ieri în cazul avionului companiei franceze dispărut la începutul săptămânii deasupra apelor Atlanticului. UPDATE 13.15 Avionul dispărut în Atlantic a trimis 24 de mesaje automate de anomalie în mai puţin de cinci minute , a anunţat astăzi Biroul pentru Anchete şi Analize francez (BEA), care efectuează ancheta accidentului aviatic, relatează AFP.
Însărcinatul cu ancheta din cadrul Biroului pentru Anchete şi Analize (BEA), Alain Bouillard, a anunţat că în total, 24 de mesaje ACARS (despre anomalii, pene sau întreruperi ale funcţionării sistemelor) au fost trimise între orele României 5.10 şi 5.14 de avionul Airbus care parcurgea ruta Rio de Janeiro-Paris.
Mai citiţi şi
Lista celor mai grave accidente aviatice de după 1977
adevarul.it - Air France, o companie cu ghinion pentru români
adevarul.it - Air France, o companie controversată
adevarul.it - Prăbuşirea aeronavei Air France scoate la iveală "secretele" aviaţiei
Avionul Air France nu a explodat înainte de a se prăbuşi - ministru brazilian
Morţii din Atlantic, căutaţi cu roboţi submarini
Enigma tragicului accident în care lunea trecută şi-au pierdut viaţa 228 de persoane aflate la bordul avionului Airbus 330 ce urma să ajungă la Paris, nu s-a elucidat încă. Cu toate că joi dimineaţă generalul Ramon Cardoso, director al Departamentului de Control al spaţiului aerian brazilian, anunţase că Marina a reuşit să recupereze o primă piesă provenind de la compartimentul de bagaje al avionului, ieri a sosit dezminţirea.
Un purtător de cuvânt al armatei a anunţat că resturile în cauză nu aparţin avionului prăbuşit î