„Vrem sa aducem un retailer de electronice si electrocasnice, magazine de imbracaminte si articole sportive, precum si restaurante in cadrul Grand Arena si am inceput deja discutii cu o serie de companii. Credem ca ne putem aduce know-how-ul si sa crestem gradul de ocupare din Grand Arena", a declarat Vitor Nogueira, directorul diviziei de administrare a centrelor comerciale din cadrul companiei Sonae Sierra.
Grand Arena a fost dezvoltat in urma unei investitii de aproape 190 de milioane de euro si are doar circa 100 din cele 180 de magazine deschise, dupa ce mai multi retaileri care semnasera contractele de preinchiriere nu au mai deschis magazinele. Printre acestia se numara si lantul de electronice si electrocasnice Flanco.
Sonae Sierra ar putea incasa circa jumatate de milion de euro din inchirierea spatiilor cu o suprafata de circa 10.000 de metri patrati disponibile in mallul Grand Arena, tinand cont de un comision reprezentand chiria pe doua luni si un nivel mediu de 25 euro/metrul patrat lunar.
In prezent, printre cei mai importanti chiriasi ai proiectului se numara Deichmann, Intersport sau Sephora, in timp ce ancora principala este un hipermarket Carrefour.
Anterior, procesul de inchiriere a mallului Grand Arena a fost gestionat de compania Prospector Consulting, in timp ce administrarea mallului este realizata de firma Cegis.
„La Grand Arena realizam o analiza pentru a intelege care spatii sunt cu adevarat vacante si care vor fi ocupate in urmatoarea perioada. Mallul era inchiriat integral cu cateva luni inainte de deschidere. Apoi, multi dintre chiriasi s-au razgandit si au amanat inaugurarile", a mai spus Nogueira.
Activitatea companiei portugheze pe piata locala mai cuprinde administrarea centrului comercial Arena din Bacau, precum si trei proiecte de dezvoltare - in Craiova, Ploiesti si Bucuresti - a caror constructie