Deşi a fost lansat la începutul acestei luni, noul motor de căutare al Microsoft, Bing, a reuşit deja să surclaseze Yahoo!, potrivit datelor StatCounter Global Stats. Potrivit statisticilor, Google continuă să domine piaţa americană a motoarelor de căutare, cu o cotă de 71,47%, dar Bing are deja 16,28% din piaţă, peste motorul de căutare al Yahoo!, care deţine doar 10,22%. „Rămâne de văzut dacă Bing va scădea o dată cu dispariţia caracterului de nouta
Deşi a fost lansat la începutul acestei luni, noul motor de căutare al Microsoft, Bing, a reuşit deja să surclaseze Yahoo!, potrivit datelor StatCounter Global Stats.
Potrivit statisticilor, Google continuă să domine piaţa americană a motoarelor de căutare, cu o cotă de 71,47%, dar Bing are deja 16,28% din piaţă, peste motorul de căutare al Yahoo!, care deţine doar 10,22%.
„Rămâne de văzut dacă Bing va scădea o dată cu dispariţia caracterului de noutate şi a promovării, deşi pare destul de puternic”, a declarat Aodhan Cullen, CEO al StatCounter Global Stats.
Bing a reuşit să întreacă Yahoo! şi la nivel global. Google rămâne lider cu o cotă de piaţă de 87,62%, în vreme ce Bing are 5,62%, iar Yahoo! numai 5,13%.
Campanie de promovare de 100 de milioane de dolari
Bing este definit de Microsoft ca motorul de căutare care îi ajută pe utilizatori să găsească informaţia într-un mod rapid şi eficient. Noul proiect al gigantului software este susţinut şi de o campanie de promovare în valoare de 100 de milioane de dolari.
De teama Bing, atât Google, cât şi Yahoo! au lansat noi servicii în cadrul motoarelor de căutare proprii, pentru a atrage cât mai mulţi utilizatori.
SURSA: PC Advisor