Publicaţia editată de Adevărul Holding a ajuns să vândă de la 23.900 de exemplare pe zi în aprilie 2008, la 89.200 de copii pe ediţie în martie 2009. În acest timp, ziarele concurente au scăzut. Într-o perioadă în care presa scrisă mondială pierde cititori, ziarul „Adevărul“ a avut o creştere spectaculoasă. Conform ultimelor date prezentate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), „Adevărul“ este lider detaşat în segmentul ziarelor de calitate, cu aproximativ 89.200 de exemplare vândute pe ediţie. La evoluţia ziarului a contribuit şi campania de marketing „100 de cărţi pe care trebuie să le ai în bibliotecă“, desfăşurată de Adevărul Holding în ultimele 31 de săptămâni. Mai toate ziarele au avut campanii asemenătoare în care au oferit DVD-uri sau enciclopedii, dar fără prea mult succes.
„Adevărul“ a evitat să facă promoţii cu Loganuri sau cu excursii în Grecia, alegând să dezvolte una dintre cele mai puternice campanii de culturalizare a românilor. Programe asemănătoare sunt derulate şi în alte ţări din Europa. Publicaţia franceză „Le Figaro“ a lansat campania „Biblioteca ideală“, prin care oferă cărţi scrise de Victor Hugo, Stendhal, Gustave Flaubert sau Honoré de Balzac.
„Jurnalul Naţional“ a ajuns, în luna martie, la aproape acelaşi nivel înregistrat în aprilie 2008, adică de aproximativ 61.115 de exemplare pe ediţie. Asta după ce în ultima jumătate a anului trecut a avut o diminuare cu 14% a vânzărilor. Cel mai scăzut nivel a fost înregisrat în februarie 2009, când „Jurnalul Naţional“ a vândut doar 51.375 de exemplare.
Publicaţia trustului Intact a reuşit să-şi mai revină din cădere odată cu lansarea, în luna martie, a campaniei „Biblioteca pentru toţi“.
Vânzările „Cotidianul“ au oscilat, în primele trei luni ale acestui an, între 11.010 şi 13.036 de exemplare. Publicaţia editată de grupul Realitatea C